onsdag 1 maj 2013

1:a maj!!!

Ja då har vi kommit till majmånad som inleds med demostration och 1:a maj tåg under fanorna :) Inte för mig i år för jag jobbar. Kanske så går jag upp på stan en liten stund och lyssnar på talen om jag hinner.


Ska cykla till jobbet i dag!!!! Ringde nyss till Maria som jobbat i natt och sa som det var att jag nyss vaknat och ska cykla till jobbet så kanske kanske kommer jag några minuter för sent. Vi är 3 på morgonen så det går nog bra.

Så nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag försöker få i mig frukost och kikärtorna till dagens middag kokar på spisen. Ska snart börja göra mig färdig och cykla iväg. Jag har laddat telefonen med en nybok och har fått låna Mats lurar till telefonen så det kommer att gå bra det här.:)

Har med mig träningskläder för jag ska stanna till på gymmet på vägen hem så då blir dagens träning avklarad innan jag landar hemma. Har med mig många matlådor hi hi !! Mellis med äpple och keso,lunch med chilirubbad fläskfile och rostade grönsaker, sallad, mellis som är en hårdmacka med ägg och kaviar.

I morgon är det en ledig dag innan helg och då tänkte jag mig en lååååång promenad med vofsingen :) och sen lite pyssel här hemma. Eventuellt så åker nya möblerna ut på altanen. Vi får se hur det blir :)

Ha en skön dag! Nu ska jag cykla iväg till jobbet!


Kram Susanne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar