onsdag 22 maj 2013

Ledigt och sol!

Ledig dag i dag och så sol!!! B
Hade tänkt att sticka iväg tidigt till gymmet i morse men det var väldigt skönt att sova till 7:30 i alla fall. Så nu bestämde jag mig för att gymmet får vänta för jag ska vara ute i solen i dag och fixa på gården och gräva i växthuset och trädgårdslandet :) C kommer hit också för att hon vill vara ute i solen och då kommer hon och hjälper mig med lite fixande. Alltid roligt att få sällskap :)

Så nu hoppas jag att jag hinner riktigt mycket i dag för i morgon kan det bli lite si och så med att få saker gjorda för då ska Matteus vara med mig hela dagen. :)

Jag har känt mig lite down några dagar men i dag är jag på G igen. Vill bara att de här veckorna fram till semestern ska gå fort !!!!!!

Så jag får vara bara ledig och göra vad jag vill och pyssla på här hemma o.s.v

Nä nu har jag inte tid att vara här inne längre ut med mig i solen nu :)

Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Så härligt att få vara ledig en sådan här dag =) Är så jäkla trist att sitta inne.. blääää
    Ska strax på p-möte med mina resursare och sen ikväll ska jag möte C. Ska bli spännade att höra vad dom tyckte.. både P och C.

    Ha en underbart skön dag. Kram =)

    SvaraRadera