söndag 19 maj 2013

Underbar helg

Ja så var den " nya" altanhörnan färdig så när som på lite blommor och en dynbox :) Jag blev riktigt riktigt  nöjd :) Carro kom och hjälpte mig på fredag morgon vid 8 tiden. Det tog lite tid att få upp fiskenätet i taket men det blev riktigt fint. Jag ska köpa 2 nät till för det blev lite med bara 2  men det ser bra ut ändå :) Sen på kvällen så var vi på middag hos svärmor och åt grillat. Mums!!



Så igår hade vi invigning  av detta. Först på dagen så var Charlotte och Matteus här och på kvällen så kom A och P och hade med sig vovven :) Grillade, kollade hockey och "Mello" . Riktigt mysigt tycker jag :) I början av kvällen konstaterade vi igen att den "lilla" vovven gillar bollar. Han stack över till grannen och stal en badboll som naturligtvis dog :) ha ha så nu ska husse tydligen köpa en ny badboll. Om det hade varit våran badboll hade jag inte brytt mig om att kräva en ny badboll för typ en 20:a :) Men alla är vi olika tydligen.

Jag hann med träning i går också :) Jag var på winternet på morgonen för att köra lite styrka egentligen men då låg det kvar en lapp sen onsdagens konditionsträning med pulsmätare som jag missade på grund av migränen. Så jag fick låna en pulsmätare av en som var där och så följde jag instruktionerna på lappen. Det var jätte jobbigt men roligt och skönt. Sen så körde jag 10 minuter av min intervall/backträning på löpband :)

Lyckades även bränna mig lite i solen :)

I dag ser det ut att bli en ok dag igen :) Ska sätta upp nya tvättlinor ute och hänga tvätt sen så ska jag gräva i trädgårdslandet och i växthuset :)

4 veckor kvar till semestern!!!! Hoppas att de går jäkligt fort :)

Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Den var så fin altanen =) riktigt mysigt!
    Och tack för en fantastisk trevlig kväll igår! Lika trevligt som alltid.

    Ska med P nu och köpa en badboll ;) så vi kommer ut på en liten stund och kasnke hinner njuta av solen med dig en stund =)

    Kram

    SvaraRadera