måndag 27 maj 2013

Väntar på solen

ja då var det ledig måndag och jag sitter och väntar på solen!!! Ska åka med C och simma nu på fm. Sen förhoppningsvis åka och köpa lite blommor så jag kan plantera lite här ute i krukorna. Ska inte göra så mycket annat i dag eftersom jag bara har 1 dag ledig :) Ska på repskapet i kväll 18:30 om det nu inte händer nått så att det inte går. Jag har nått fel på cykeln och M har bilen för han hade fått punka på sin och helt ärligt jag ORKAR inte gå till stan i kväll. Ja orkar gör jag men jag IDS inte göra det. Sen så har jag lite huvudvärksvarning på grund av för lite sömn, men jag har tagit piller så det behöver inte alls bryta ut  någon huvudvärk från helvetet!!

Lönen på kontot och räkningarna är betalda så det blev inte så mycket kvar av den lönen men tydligen så får vi tillbaka på skatten redan nästa vecka :) Det blir ju lite kul :)

Jag hittade den här bilden i dag och den stämmer verkligen in på mig ( jag tillhör de andra inte de morgonvackra)


Bäst att göra sig klar för lite simning och bubbel med C. Ska bli skönt och kanske blir jag lite piggare av det :)

Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Så skönt med simmning och lite bubbel =) Hade gärna önskat mig ledigt idag, blä för måndagar..

    Ha en riktigt skön dag med dotra din ;)
    Kram

    SvaraRadera