fredag 24 maj 2013

Packåsna!

Så nu är dagens gym pass avklarat och tvätten är i maskinen. Ska gå ut en promenad med Madicken medans kläderna blir rena så jag kan hänga ut dem sen.
Ska vara lat i dag el praktisk välj vad som passar bäst :) Jag ska ta bilen till jobbet i dag för att få med mig, matlådor för hela helgen och träningskläder o.s.v Jag rymmer det inte på cykeln. Men då har jag sakerna på jobbet och kan cykla resten av helgen utan en massa packning och så kan jag be M hämta alla sakerna på söndag em. Jag tycker att det låter som en plan el? :)

Ska på medarbetar/lönesamtal med våran " nya" chef i dag.  Det ska bli spännande att se vem hon är.

Ja bäst att sätta fart nu så jag hinner med allt jag tänkt.

Ha en underbar dag i solen!!



Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Nya chefen är bra =) har jobbat med henne förr.. =)
    Hoppas du får en supermysigdag och hinner njuta lite av solen iaf=)

    Kram <3

    SvaraRadera