torsdag 16 maj 2013

Snart är det helg!!!!!

Så ja nu mår jag bättre. Nu har jag bara lite huvudvärk, men det går över:) Ska snart cykla iväg till jobbet med mina matlådor och träningskläder :D

Jobbar bara i dag sen så är det ledigt 3 dagar och det ska bli såååå skönt.

Jag fick mina inredningssaker från Sjöbutiken igår så nu ska det fixas på altanen i ett lite marint tema :) Ska lägga upp lite bilder sen :)

Ska bli så roligt att ha främmande på lördag och visa hur fint det blev (hoppas jag) och få lite råd om ev ändring på lite detaljer :)

Jag har satt några grillbitar av älg i marinad så att de är riktigt möra och marinerade till på lördag :) Gjorde en egen marinad av lite av varje så jag hoppas att det går att äta :) Som sagt planering i god tid hi hi drottningen av planering har varit i farten igen :)

På fredag ska vi till svärmor och äta. Ganska skönt att inte behöva laga mat och komma till dukat bord. Kommer att äta lite lightare under dagen så att jag kan äta utan att förstöra för mig ;)

Har lite stress för hur jag ska hinna få till växthuset så jag får ut mina plantor. Men det ger väl sig kan jag tänka mig :)

Ska på healing i kväll och det kan ju bli intressant faktiskt :) Då ska jag passa på att ta med mig en Tomatplanta till Höjden :)

Dags att avsluta och cykla iväg i morgonsolen!!! Så jäkla skönt med sol!!!

Kram Susanne <3





1 kommentar:

  1. ja en riktigt härlig dag blev det idag =) Ska bli riktigt spännande att se allt på lördag och prinsessan av planering har redan varit i farten och planerat lördagens middag för oss , mig och P ;)

    cykla försiktigt =) Och lycka till ikväll .. Det var jätteskönt och min huvudvärk försvann totalt =)

    Kram

    SvaraRadera