måndag 13 maj 2013

Jag har bara regn hos mig

jäklar vad jag ogillar regn.....i alla fall när jag ska ut på cykel :) Annars så kan det vara mysigt att ligga under filten i soffan och läsa el nått med lite tända ljus på bordet.

Men nu regnar det och jag är inte ledig så jag ska ut och cykla i regnet, Först till gymmet och sen till jobbet för att jobba till 21. Men det finns sånt som är värre men just nu så är det lite värst för mig :)

Som vanligt så var jag "tvungen" att ställa mig på vågen i morse - 9kg :) Ska bli intressant att se vad vågen på Winternet säger på onsdag. Den brukar inte vara lika snäll som min. Det skiljer några hekto faktiskt :) Men det struntar jag i (det är min våg som gäller ha ha )

Ska i alla fall träna styrka i dag och jag hoppas att jag hinner dit i morgon också för att konditionsträna :) Ska försöka få in mina 4 träningsdagar måndag -torsdag så jag kan vara hel ledig fredag och få tid på mig att fixa hemma lite .........kan kanske gå lite i sandtaget i stället för det tar inte lika mycket tid :)

Så nu är kl snart 8:30 och jag borde göra mig klar för att cykla iväg men soffan är jäkligt skön och jag behöver egentligen inte ha så bråttom för jag kommer att hinna gott och väl :)

Ser verkligen fram emot helgen. Det ska bli så mysigt och jag hoppas verkligen att vi kan bada i tunnan. Det var visst nått med att sota kaminen. Men jag ska i alla fall skura ur den på fredag så får vi se vad det blir :)

Ha en fin dag trots regnet.


Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Ja det är verkligen ett riktigt skitväder =)

    tur som är vara det väl inte såå länge men trist att cykla i om inte annat.. man bli blöt och kall.. bläää.

    Ser verklige fram emot att höra viktminskningen på onsdag =) Det går ju så superbra för dig =)

    Kram

    SvaraRadera