lördag 11 maj 2013

sooooovmorgon!

Det blev en konstig start på dagen för att jag sov så länge....till kl 10 och det är länge för att vara mig :) Nu ska jag i alla fall göra en älgstek till kvällens middag. Super bästa A och P kommer hit och äter med oss i kväll. Super mysigt ska det bli. :)

I dag blir det ingen träning, ingen promenad, inget gå i sandtaget. Idag ska jag varar inne och fixa lite. Börja med att städa i tvättstugan. Den behöver fixas till :)

I morgon ska badrummet städas....ska vänta till "lilla" Ozzy har duschats .....tror på nått sätt att det kan vara en god idé ha ha :)

Ganska skönt att bara vara inne och fixa och dona.

Måste ju bara säga att nu så är det -8,4 kg på mig :) Sååååå jag är lite glad!!!! Kanske når delmål 1 till den 18/6 iaf och det är minst -11kg :)

Vi var borta på en liten fest igår och jag är glad att jag inte drack nått!! Det är sååå mycket kalorier i alkohol. :)


Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Ska bli så himla skoj att komma och äta =) och se P duscha Ozzy oxå.. ha ha.. Undrar vem som blir blötast?

    Va duktig du är som lyckats så mycket! Helt fantastiskt! Du kan gott unna dig en vilodag =)

    Kram

    SvaraRadera