onsdag 22 maj 2013

vattkoppor och träning

C kom hit idag och vi skulle fixa ute lite och det har vi gjort också och det börjar bli så fint :) Vi är långt ifrån färdiga men det tar sig i alla fall. Vi har naturligtvis hunnit med en sväng till stan också och handlat lite och gjorde en mumsig fläskfilé med mozarella , salami, basilika och en sås med chili. Riktigt gott!!!

Vi fick åka och hämta lillprinsen på dagis för han hade lite feber och prickar som mest troligt är VATTKOPPOR!!! Han var allt annat än piggelin gullungen kan jag säga :( Kanske bra att få göra bort det nu när han är liten )

Han ska vara här med mig i morgon och C kommer hit när hon har gjort ett fotojobb på morgonen.

Ska försöka åka och träna på morgonen innan lill gullet kommer hit. Har varit och tränat nu i kväll också men jag föredrar morgonträning det är mindre folk där då :)

Jag har ju som sagt ett delmål som jag ska ha nått den 18juni men jag tänkte ha nått det målet till nästa onsdag 29 maj så nu är det bara att ligga i och köra hårt!!! Jag SKA klara det och sen sätta ett nytt delmål :)




Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Guud va du är duktig gumman!! Jobba på !
    Du är verkligen motiverad och Mi:ar i din träning ;)
    Det kommer gå som en dans =)

    Hoppas ni hade en bra dag tillsammans.
    Kram =)

    SvaraRadera