fredag 3 maj 2013

Skryt!!

Nu ska jag skryta lite el mycket!!! :) Jag har gått ner ytterligare lite grann enligt hemma vågen för vi fick tyvärrrrrr!!! inte väga oss idag på Winternet utan det ska vi göra på måndag då vi har gruppträning.
Men det var en bra föreläsning med lite nyheter och en del som jag redan visste. Nu vet jag iallafall hur jag ska lägga upp träningen för att förhoppningsvis maxa förbränningen :)
Kosten känns det som att jag har koll på så det ska nog gå bra.

Vi ska skicka in kost och träningsdagbok var 14:e dag så att vi kan följa våra resultat och få hjälp och stöd i det vi gör. Jag gillar och blir lite peppad av sånt kanske för att jag älskar planering och listor o.s.v :) Socker,godis, chips o.s.v ska jag inte börja om med på länge. Kanske aldrig.....vem vet!? :)

Jag känner mig i alla fall riktigt duktig för att jag har kommit igång så bra! (nu kom skrytet) Jag klappar mig själv på axeln och uppmuntrar mig själv med att säga till mig att jag är duktig och att jag fixar det här. Jag ska belöna mig själv med en tatuering den 10 Juni och ett frisör besök den 27 juni!!! :)
Har fått se på lite snygga bilder i dag!! Min snygga, smarta, bästa vän var igår och tog lite snygga, halvvågade bilder på sig och tatueringarna hos en fotograf och min C hade sminkat henne och allt blev bara så bra!!! :) :)

A skickade mig en länk i dag på en sida där jag hittade min kommande tatuering!! Inte den jag ska göra 10 juni utan den efter det :)

Nu är det dags för att sova kanske.....ska ju upp tidigt i morgon och jobba!!
Jag ska också göra en annan sak i morgon och det är TRÄNA på Winternet. Men först ska jag ta mig upp och cykla till jobbet.


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Ha ha tack för det =) Jo dom blev lite vågade men rätt bra ändå och din C är guld värd!
    Både som sminkös men är också så glad att hon följde mig =)

    Och du SKA skryta lite.. För du är superduktig! Så himmelens kul att motivationen sitter i! Ska bli spännande att höra på måndag hur det gått men kan inte tänka mig annat än bra=)

    Kram

    SvaraRadera