måndag 13 maj 2013

Motiverad? Så mycket det bara går!!!

Jag börjar tycka att det är skönt att cykla till och från jobbet :) Man hinner rensa hjärnan lite innan man är hemma och så börjar jag gilla att vara på gymmet också igen.:)

I dag när jag cyklade till jobbet via gymmet så tog jag inte på mig regnkläder för att det regnade inte just då. Men jag kom inte långt innan regnet öste ner. Jag såg ut som en dränkt katt eller nått när jag kom fram. Men det finns bastu på gymmet att värma sig i efter träningen och den blöta cykelturen och ett torkskåp på jobbet som jag kunde torka skorna och jackan i :)

Det ska bli jäkligt intressant att se hur fort jag når mitt slut mål som jag har satt till 30/10-2014. Tror att det kommer att gå fortare än så men jag vill inte sätta för höga mål och misslyckas då är det bättre att revidera målen efter resans gång istället :)

Jag är fortfarande lika taggad och det är då tur för annars så hade jag aldrig cyklat till jobbet i ösregn och dessutom stannat till på gymmet och tränat :)

Med kosten går det lika bra även om jag unnade mig 3msk glass i söndags :)

När jag nått delmål 1 den 18/6 så måste jag sätta upp ett delmål till före nästa mål som är till 31/12-2013. Kanske till den sista september eller nått sånt. Ja vi får se hur det går med det :) Jag har ju en hel sommar och semester att klara av först :)

I morgon så ska jag vara kl 07:30 på stadshuset för ett gruppmöte före nämnden som börjar kl 8:30.

Har ingen aning om hur lång nämnd det blir i morgon men det är väl bara räkna med heldag och ta med mellanmål och lunch. Ska även ta med träningskläder för jag ska en sväng på gymmet efteråt och köra lite intervallträning på löpband hade jag tänkt :)

På onsdag är det dags för konditionsträning/test och vägning:) ska bli riktigt spännande att se hur det går. För om någon har dålig kondition så är det jag !!!!!!!


Kram Susanne

1 kommentar:

  1. fast konditionstträningen är ju inte allt =) och med dina cykelturer så har du nog kommit himmelens långt tror jag =)

    Håller tummar och tår att allt ser bra t och att du blir positivt överraskad på onsdag =)

    Kom på kaffe om du hinner ( orkar) någon dag efter/under/innan alla träning *s*

    Ha en riktigt bra dag i mitt hus idag

    Kram

    SvaraRadera