lördag 25 maj 2013

snart slut på helgen

Så då var första dagen på jobbhelgen arbetad. Det blev träning på rasten och det blev faktiskt en liten bägare med mjukglass i solen också med bästa A :)

I morgon så blir det träning före jobbet och jag längtar redan ( tror att jag blivit tokig) så det blir inte nått nattsuddande i kväll/natt för jag ska upp tidigt och cykla till gymmet.  Längtar väldigt mycket till onsdag då jag får väga mig på Winternet och se om jag har nått delmål 1 då el om jag behöver några dagar till :)

Gud vad jag tjatar om träning, mat och vikt!!! Suck! Det måste vara dödstråkigt att lyssna på mig tur att folk kan välja om de vill läsa min blogg el inte :D

Men just nu är jag så fokuserad  på detta projekt " livsstilsförändring" så att jag blir lite tjatig....el mycket :)

Eftersom jag älskar att planera så passar det mig perfekt att planera mat, träning o.s.v 

Nu ska vi snart börja planera midsommar också :)

Snart sov dags för mig.


Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Ja mwen vilken tur att vi väljer att läsa då ;) Håller tummarna för onsdag och att du lyckats med ditt delmål =) Ska se om jag hinner förbi imorgon med en stund.. Är ju morsdag så måste nog till mamma en sväng =)

    Sov så gott sen. Kram



    SvaraRadera