tisdag 14 maj 2013

Det blev en skit dag :(

Från att ha varit en ganska bra dag så blev det en skit dag. Nämnd hela dagen och det är ju ingenting ovanligt utan det får man räkna med :) och så ett utskott på det. Men det var sen det började..........

Till lunch när jag skulle äta min matlåda så var fetaosten sur fastän den hade bäst före datum 130731 så min lunch blev lite knaper...rödbetor och morötter:( Skippade träningen och cyklade hem i stället. Var för hungrig för att träna!!!!!!

När jag kom hem så pratade jag med Carro och när vi pratade fick hon ett meddelande på FB av tjejen som hon hyr lägenheten av att hon vill ha tillbaka den så att hon säger upp Carro!!! :( :( :(

Så nu är det bara börja leta lägenhet igen i BOSTADSBRISTENS BODEN!!!!! Kommer inte att bli lätt så om nu någon mer än bästaste A läser denna blogg så kan ni ju hojta till om ni råkar ha el känna till någon lägenhet som är till uthyrning. Hemskt gärna 1:a hands kontrakt!!!! :)

Sen så skulle vi behöva åka och handla också men det är det ingen som orkar så vi får väl hålla tillgoda med det som finns hemma!!!! Just nu är jag på ett så &%)=?%¤#" grrrrr!!!! dåligt humör så att jag skulle kunna slå någon eller äta upp glassen som finns i frysen!!!!! Men det tänker jag inte göra för det hjälper ingenting och drabbar bara mig själv.

 

 
Har precis ätit middag och är fortfarande hungrig, men skit i det. Det här är ändå en riktig skit dag så då kan jag lika gärna vara hungrig också det gör detsamma!!!!!

Tror att jag går och lägger mig nu, sjukskriver mig i morgon och stannar hemma till semestern börjar!!! Så känns det just nu BLÄÄÄÄÄ!!!

Kanske blir en bättre dag i morgon!!!

En positiv sak är att Charlotte ringde och berättade att hon får jobba heltid i sommar med på Mekonomen med en månadslön på 19000:- och en veckas semester i Augusti :)

Jag är jätte glad för hennes skull!!! Hon kommer att klara det jätte bra och jag hoppas att de ska anställa fler till hösten så att hon kanske får fortsätta :)

Kram Susanne <3

2 kommentarer:

  1. Man vad roligt för Lottie!! Och vi kommer lösa det här för carro också =) Vi kommer hitta något bra.. det vet jag =)

    Vissa dagar är bara skidagar som vi ska lära oss något av ;) ( tror maria skulle säga så..ha ha )

    Det var tydligen inte riktigt din dag idag.. Hoppas det blir bättre imorgon iaf =)

    Kramar till bästaste du..

    maria tycker vi har börjat bli som systrar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns verkligen så ibland ;) Ja klart att vi kommer att hitta nått vi gjorde ju det sist.:) Tack för att du finns <3

      Radera