onsdag 8 maj 2013

Halvtid

Japp Onsdag morgon!!! Snart helg igen och det ska bli skönt eftersom den är ledig!!! :)

Hoppas på goväder till helgen så att vi får lite ute saker gjorda.

Ska snart cykla iväg till jobbet och jag kommer inte ihåg vem jag jobbar med idag ;) Inte för att det spelar någon roll egentligen, men jag gillar att veta det :)

Återigen så saknar jag att jobba 7-4, måndag - fredag med administrativa saker:)

Men nu är det inte så. Slut på gnället;)

Ska i alla fall och träna efter jobbet idag. Det ska bli skönt men vilodagen igår var välbehövlig :)

Sitter och ser på mina fönster och konstaterar att de är nog de smutsigaste fönster som jag sett på väldigt länge. Får nog ta tag i det i helgen :)


Ha en strålande dag allihopa!!!

Kram Susanne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar