fredag 3 maj 2013

Jobb helg!

Idag ska jag cykla till jobbet och så hem i kväll....ja jag ska cykla till och från jobbet hela helgen!!!! Måste träna mera för jag har varit lite lat i veckan tycker jag :)

Som jag skrev förut så är det winternet i dag med föreläsning och träning.

Som sagt jobb helg! Jag ska ta dag för dag och inte tänka på att helgen är jätte lång med många timmar.

Pratar med bästa A i telefon och vi är bra på surra kan jag lova. Ska bli roligt att få se resultatet av det hon gjorde igår :)

Ska börja göra mig klar för Winternet och jobb :)

Ska skriva mer sen när jag har någoting att berätta :)


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Ha ha.. nu är det uppe det , lite grann iaf.. var så upptagen av min vän som mådde dåligt så jag glömde juf råga hur det gått idag.. knäppo jag.. Hoppas allt gick bra och naturligtvis har du lyckats igen =)

    Kram

    SvaraRadera