onsdag 29 maj 2013

Ja då var det dags!

Jag har ju satt datum för delmål 1 till den 18 juni men fick för mig att jag kanske kunde fixa det till i dag. Men det kommer jag INTE att göra för jag har stannat på 0.3 kg i från :( Det står helt still!!! Händer inte ett jävla dugg!!!! Så jag behöver nog några dagar till.


I dag har vi konditionsträning utomhus i grupp och sen vägning då förstås :)
Ska bli intressant! Kan vara så att jag är död efter träningen!!! Har hört att den var ganska så intensiv
Jag som redan nu konstant känner av alla mina muskler eftersom jag tränar 5-6 dagar i veckan och cyklar el går varje dag.


Men jag ska faktiskt inte cykla idag jag ska köra bil och det av den enkla anledningen att det är svårt att få med sig en massa sommarblommor, jord o.s.v  på cykeln. Men jag får väl ta mig en kvällspromenad sen i stället.


Blir nog bra med det kan jag tro! Kan dessutom med glädje säga att jag bara har 10 arbetspass kvar innan jag går på semester och det ska bli helt underbart!!!!

Jag känner mig på så gott humör även om viktnedgångs skrället har fastnat och inte vill fortsätta just nu så är det i alla fall sol och varmt!! Helt enkelt ett kanon väder.


 Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar