fredag 24 maj 2013

Som sagt var så blev det ett styrkepass på gymmet och sen en promenad med Madicken i det underbara vädret och den värmande solen :)


Var sen på medarbetarsamtal med den "nya" chefen och det gick helt ok. Men jag vill ha högre lön och ett jobb med mer utmaning tror jag....! Jag vet ju inte ens vad jag vill göra ju.  Ja Ja det kanske ger sig tillslut :) Den som lever får se.



Nu är det bara 23 timmar kvar att arbeta denna helgen sen så är det 3 veckor kvar till min semester :) Tjoho!!

I morgon blir det en cykeltur till jobbet och sen ett pass på gymmet på rasten dessutom så ska det vara kanon väder hela helgen så det blir nog bra det här :)
Jag ser fram emot onsdags träffen på winternet för då får jag veta om jag nått delmål 1 enligt deras våg!! :) Jag hoppas verkligen på det!!!



Så nu blir det en hyfsat tidig kväll så att jag orkar med morgondagen!!


Kram Susanne <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar