lördag 25 maj 2013

Jobb lördag!!

Ja då var det snart dags att göra helgens första långpass!!!!  Men med lite träning på rasten och kanske en liten mjukglass med nötter så kommer det nog att gå ganska bra. :)

Sen så är det bara en dag kvar och så är helgen slut. Om jag gör som jag gör med maten och träningen så går allting riktigt bra det vill säga PLANERAR!!! :)

Jag hoppas att min lediga måndag blir solig och fin!!! Då ska jag vara ute hela dagen och hoppas på lite färg på kroppen!!!!

Sen så är det inte länge kvar till tatueringsdags och min semester som startar med 40 års fest i Piteå.

Men nu ska denna helgen klaras av först och sen några veckors jobb till men det kommer att gå fort!!!


Detta är det svåraste att motstå!! Så jag unnar mig det någon gång i bland nu. Men det blir en liten bägare med mjukglass och nötkross på och det blir ungefär 100- 130 kcal ( beroende på mängden glass och nötter)

En " vanlig" mjukglass med (som vanligtvis är lite större) med våffelstrut ska enligt uppgift vara  185 kcal

Ha en fin solig lördag och njut av era glassar om ni äter några :)

Kram Susanne <3


1 kommentar:

  1. Kommer ner snart till dig så kan vi ta den där glassen ;) Ska hämta Ozzy också på promenad så det passar bra =)

    Jobba lugnt. Ktam <3

    SvaraRadera