söndag 26 maj 2013

Gooood mooorgon el!?

Så ja nu är kl 05:28 och jag ska bara äta upp min frukost och skriva ett litet blogginlägg innan jag ska sätta mig på cykeln och cykla till Winternet och träna innan jobbet. Som vanligt kunde jag inte låta bli vågen på morgonen och den säger 0,3kg kvar till första målet. Kanske är jag där på Onsdag!!! Blir det så ska jag få en fin present av MIG! :) <3 För då tycker jag att jag varit jävligt duktig! Sen så är det bara sätta upp ett nytt datum för 10 kg till :) Åh så kul! Ska bli intressant att se hur fort/bra el sakta det går under sommaren och semestern. :)



Sista arbetsdagen för den här helgen är det i alla fall och faktiskt den sista helgen innan semestern!!! Jiiiihaa!!!! Ska bli så grymt skönt att ha semester! Jag hoppas på soligt och varmt väder men det gör ingenting om det inte blir så bara jag får vara ledig!!!!



och fredag den 14 juni kl 12.30 är det bilden här under som gäller :)


Ha en fin söndag och fin morsdag till alla mammor!! Ska komma ihåg att ringa till min! :) <3


Kram Susanne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar