tisdag 21 maj 2013

Luleå hela dagen!

Det är de här dagarna när jag ska till Luleå och tingsrätten som jag vill ha bil, för det är jävligt drygt att åka buss!!! Ja skit samma ska börja göra mig färdig för att cykla iväg till Garnis för att ta bussen till Luleå och hoppas på att dagen inte blir så lång :)

Jag har i alla fall tagit med den ständiga följeslagaren RYGGSÄCKEN med mina träningskläder m.m för då kan jag åka till gymmet direkt när jag kommer hem med bussen om det inte är jätte sent förstås för då blir det bara att cykla hem direkt och fixa lite middag istället. Men det gör ingenting för jag är LEDIG i morgon och på torsdag så då kan jag verkligen träna mycket om jag vill :)

Det ska bli sååå skönt att vara ledig 2 dagar och njuta innan jobbhelgen som kommer att gå så fort att man knappt kommer att ha börjat innan den är slut!!! ( peppning ;) )

Sen så är det inte länge kvar till semestern :)

Ha en super dag. NU ska jag börja ta mig iväg till den där bussen :)

Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Tur du är så positiv =) Snart ledig och peppa innan jobbarhelg.. Kommer förbi och hälsar på då jag är "all alone" i helgen.

    Ha en bra dag i Luleå iaf =)
    Kram

    SvaraRadera