torsdag 30 maj 2013

Varmt och skönt!!!!

Klockan är inte mycket och det är redan över 20 grader varmt. Funderar på om jag ska åka till gymmet en sväng nu direkt på morgonen så kan jag vara ute och pyssla på med blommorna sen. Tycker att det kan låta som en plan!!! Min kära arbetskollega M önskar att mina planer spricker för att hon tycker att jag planerar för mycket och inte lever här och nu :)

Ja så får det bli! Ett gym besök nu och sen plantering, grävning och solning allt i ett innan det är dags för att cykla iväg till jobbet för ett kvälls skift :)

SNART är det semester och då kan jag lägga upp dagarna som jag vill. Med träning och allt!!!!

Vi hade konditionsträning ute i grupp i går och det var varmt, jobbigt och roligt :)

Jag har ju ett delmål ( som ni alla vet) som jag har satt att klara till 18/6 men tänkte att jag kanske kunde klara till i går. Men det gjorde jag inte. Det fattas 0,3 kg!!! Så nära men ändå inte i mål :)

Fixar det till nästa vecka hoppas jag :)
Ska sätta upp ett nytt delmål för mig själv. Men ska hålla det lite lågt. Tänkte gå ner ytterligare 5kg över sommaren och blir det mer så är det bra :D Ska naturligtvis fortsätta att satsa lika hårt, men det kan hända att det kommer att bli någon glass och nått glas vin i sommar och då går det lite saktare faktiskt. Men vem har bråttom!!?? Har satt slutmålet till oktober 2014 :)




Så dessa bilder får representera min sommar!!! :)


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Åå så skönt att hinna njuta lie av morgonen idag =) Här sitter jag inlåst i min bunker och persiennerna är neddragna så inte solen lyser rätt på skärmen när jag jobbar..;)

    Vi håller tummar och tår att du fixar ditt mål =) Och självklart kommer du göra det med allt solande, resande och badande i sommar.. Vin och svettas lite i badtunna måste ju vara suveränt för viktnedgång! Eller vad tror du?

    ha en underbart skön dag. Kram

    SvaraRadera