måndag 20 maj 2013

Snart ledig igen

Det gick ok på winternet i dag men inte lika bra som det brukar men det blev lite minus i alla fall :)
Så från nu fram till onsdag så blir det hårdkörning så att jag kanske når mitt första delmål under den kommande veckan :) Ska ge det ett försök i alla fall.


I morgon är det tjänstgöring i Tingsrätten och då får vi se hur lång den dagen blir. Alltid lika spännande att inte veta för en sån planerings idiot som jag :)

Sen så är jag ledig i två dagar som är detalj planerade. Men de planerna kan ändras väldigt fort :)

Jag vet i alla fall att de kommer att innehålla mycket träning och på torsdag ska jag definitivt vara med Matteus hela dagen <3 Gullungen <3


Carro har sagt att hon ska komma hit både onsdag och torsdag om hon inte får jobba.

Trädgårdsarbete kommer att stå på schemat om bara vädret är ok och det ser det ut som att det ska vara.

Sen så ska det jobbas hela helgen :) Ska använda mina raster till träning och kanske använda en friskvårdstimme och det är möjligt. Vi får väl se hur det blir, annars så får jag träna efter jobbet.

Nu måste jag uppsöka sängen! Bussen till Luleå går 07:05 och jag ska cykla till Garnis först :)

Sov gott och hoppas att ni får en fin dag i morgon!!!


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Skönt med lite ledighet mitt i veckan =)
    Håller tummarna att du får hjälp av Carro.. Hon ska ju på äventyr på onsdag kväll ;)

    Ha en riktigt skön dag. Kram

    SvaraRadera