onsdag 8 maj 2013

SOL SOL SOL SOL!!!!

Åkte och tränade idag efter jobbet!! Det var så otroligt skönt. Mina muskler grät när jag var färdig och sen så cyklade jag hem och möttes av älskade Matteus! Mormors älskling!!!


Sen så gjorde jag köttfärsbiffar och zucchini/morotspasta med pesto och det var så jäkla gott!!!!

I morgon så är det en röddag och jag är inte ledig....fredag är en klämdag och jag är inte ledig....men i helgen är jag ledig, men då har de lovat regn!!!!!Bläää!!! :( När ska jag nu hinna få ut mina nya möbler och hänga upp de nya gardinerna från Sjöbutiken som insynsskydd på altanen??!!

Jag hade ju beställt SOL till i helgen!!! :) Detta gillar jag inte kan jag säga!!! Man kan styra över mycket men inte över vädret.
Om jag upprepar högt SOL SOL SOL SOL som ett mantra tror ni att det blir sol då!?

Ska försöka mig på sovmorgon i morgon....jag tror inte att det går så bra för jag vaknar alltid så tidigt!!!!

Resten av familjen ska åka till Nordpolen och bada i morgon. Jag funderar på att följa med och simma men jag vet inte hur jag ska göra, måste fundera lite på det. Jag hinner ju faktiskt innan jag ska till jobbet :)


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Jag kan hjälpa till med mantrat..vill också ha sol då jag är ledig... Vi håller tummar och tår att det hjälper ;)

    Kram

    SvaraRadera