fredag 17 maj 2013

Plötsligt händer det :)

Igår var det en konstig dag! Cyklade till jobbet och det var en skön cykeltur. Sen kom Carro förbi en snabbsväng för hon jobbade på ett annat boende alldeles bredvid. Hon hade kommit på att hon ville sätta sina möbler och saker hos oss och flytta ut ur lgh redan till 1:a juni. Sen gick det inte länge efter att hon gått så hörde hon av sig igen. Då hade hon fått "tillbaka" lgh och förstahands kontrakt. Så nu är det frid och fröjd på den fronten. Snabba svängningar kan man ju lugnt säga.

Så nu behöver vi inte leta efter lägenhet till Caroline. Nu ska vi bara leta efter ett speciellt hus till en speciell person i stället. Tror av någon anledning att detta hus finns i Heden el i närheten av Heden. För vad jag har hört så ska det vara ganska nära mig ;) Så jag får väl ta med A, P,M och hundarna på promenad på lördag och leta efter "HUSET" :)

Var på gymmet sen och tränade styrka och det gick väldigt bra. Hur skönt som helst.!!!!

Åkte även förbi jobbet med en tomatplanta. Passade på när jag hade bil, det har varit lite svårt på cykel att få den med sig.:)För den var inte liten.

Sen så var jag på healing och det var väldigt skönt och avslappnande. Min ryggvärk försvann och jag kände mig pigg efteråt!!!

Åkte och hälsade på hos P för att A och C var där. Satt där och surrade en stund och C plockade ögonbrynen på oss :)

Sen när jag kom hem så pratad jag med Carro igen och vi kom överrens om att hon skulle komma hit på morgonen och hjälpa mig lite med altan fixet. Hoppas att det blir lika bra i verkligheten som det är i mitt huvud när jag planerar hur det ska vara :)

Ska lägga upp bilder sen på hur det blir.

Så nu ska jag bara sleva i mig sista filet, klä mig ( i dag blir det shorts) och sen sätter vi i gång :)



Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen en märklig dag igår.. ha ha
    Tror det kommer bli exakt i verkligheten som i ditt huvud faktiskt ;) Har det i mitt också nämligen =)

    Ska bli så skönt att komma ut på lördag för lite grill och mys och promenader.. tror det kommer bli hockey också då sverige är i final eller vad tror fröken?? Har vi någon chans till mello förrän EFTER hockeyn? ha ha.. Njut nu av denna strålande dag och ha det riktigt roligt idag..

    Kram <3

    SvaraRadera