måndag 20 maj 2013

Måååndagmorgon!!!!

Jaha då var det måndag igen och det känns jätte tungt. Jag är trött!!! Jobbar till kl 20 i kväll men ska vara på Winternet kl 8:15 för en föreläsning om " här och nu. där och då. Lära oss om vårat beteende. Sen så ska vi naturligtvis väga oss också och jag tror inte att det går lika bra i dag som det brukar göra. Men jag har bara mig själv att skylla på. Måste skärpa mig och äta rätt saker :) Inte som i helgen med vin både fredag och lördag :) ( men trevligt var det) Ska åka och handla i dag efter jobbet så att det finns rätt saker hemma. Det går lättare då....tror jag :)

Som jag skrev i förra inlägget så har ju helgen varit helt fantastiskt med massor av trevligheter. Sol, god  mat. vin, underbara vänner, tokiga hundar och grannar, VM Guld och träning. En super helg helt enkelt :)

Som sagt så jobbar jag kväll och i morgon är det tingsrätten och sen så har jag onsdag och torsdag ledigt. Finns naturligtvis planer för de dagarna. Tänkte kanske att Matteus skulle få vara här med mig på torsdag. Ska bara kolla så att jag inte hade bokat in nått annat :)

Sen så är det jobb hela helgen och det känns väldigt tungt måste jag erkänna. Men det är sista helgen innan semestern så med andra ord så är det inte så länge kvar till semestern!!! På fredagkväll är det 3 veckor kvar!!!!

 
Så nu är det bara att göra sig färdig för en cykeltur till winternet och sen till jobbet :)
 
 
 
Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen en kanonhelg =)
    Håller tummar och tår att det lyckas även idag för dig =) Tror på dig som sjutton! Sen så försvinner det lite på vägen också i värmen på cykelturen ;)

    Får hälsa på dig i helgen på jobbet tror jag =)

    Kram

    SvaraRadera