onsdag 8 maj 2013

Man kan bli beroende av naglar faktiskt!!!!!

 
 Lite bilder i varierande kvalitet på mina naglar. 10 gånger har det hunnit bli nu. Men de första har jag ingen bild på men de var gröna med rosa pärlor :)




 
Nr 2 blev blåa med silverdöskallar med röda ögon :)

Nr 3 var svarta med vit marmorering och glitter stenar :)


Nr 4 blev lila med vit marmorering och glitter :)
 
Som nr 5 kom mina Jul och Nyårsnaglar. Väldigt glittriga!!!

Nr 6 blev lite annorlunda.Vita med pandor och grönt glitter som såg ut som gräs el bambu :)
 
Nr 7 Så ville jag vara lite vårig fast än det fortfarande var vinter så de blev knalligt blå med rosa pärlor:)
 
Nr 8 svart/lila/gråsilver sned randiga :)
 
 
Nr 9 Nu så blev det klor (spetsiga ) rosa/lila/korall med målade tiger ränder:) Grrrrr!!!

 
Nr 10 som jag fick gjorda igår.De ser ut som godis!!! Turkosa med lite svagt guldskimrande glitter,rosa stortglitter.Rosa och turkosa pärlor!!!
 
Så nu får vi se vad nr 11 i juni blir!!!!
 
Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. JO man kan bli beroende ha ha ha.. Tror inte jag kan vara utan nu.. ska bli spännande vad vi får för sommarnaglar när vår vår naglar ser ut som godis =)

    Kram

    SvaraRadera