onsdag 15 maj 2013

en lite tråkig dag till

Det blev en dag hemma med värktabletter, vatten och ligga i sängen under täcket. Men tror nog att det ska vara ok i morgon. Men roligt är det inte :( Blev inget winternet heller......

Mina saker från sjöbutiken som jag ska ha för att fixa till ute har kommit och det ska bli så roligt att fixa på fredag då jag är ledig.
Men jag vet inte om vi lyckas få badtunnan färdig :) Vi behöver tydligen en grovdammsugare och den vi hade har tydligen blivit överkörd av traktorn el på backad  när den stod illa till. Ska göra mitt bästa i alla fall :) Sen så hoppas jag att vi har ved hemma, det har jag glömt bort att kolla.

Ja annars så får vi väl "bara" grilla, dricka lite vin och mysa på. Kanske ta en promenad med hundarna innan mat och dryck :) Hur det än blir så gillar jag sällskapet väldigt mycket :)



Nu ska jag bara kurera mig och vänta på att min man med son kommer hem :)

Blåser gör det också men jag får väl glädja mig åt att solen skiner i alla fall :)

Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Hur det än blir så blir det en trevlig kväll =) promenader, grilla och lite vin är väl en underbart skön lördag kväll ..Och lite melodifestival på det ;)

    Hoppas värken går till sig iaf.

    Kram

    SvaraRadera