söndag 26 maj 2013

Ledig

måndag är ganska skönt! Helgen har gått fort men nu är jag super super trött!!!
Har hunnit med 2 pass på gymmet i helgen också så jag kan nog känna mig ganska nöjd :)

I morgon får vi se vad som händer....just nu känns det som att jag vill göra ingenting i morgon men jag tror att det kan bli en sväng till Nordpolen på morgonen för lite simning med C kanske.

Nu är jag så trött så jag knappt orkar tänka så jag får väl släpa mig upp för trappan och kravla mig i säng och hoppas att det  sista 0,5 kg till delmål 1 är borta i morgon :D



Hoppas att ni har haft en bra helg i alla fall ni som varit lediga. Nu säger jag god natt!!

Kram Susanne<3

1 kommentar:

  1. Jodå den har varit rätt ok =) Fick ju glassa lite med dig på lördag iaf =)
    Hunnit med en Carrodate på söndag oxå =)
    Annars var den en mycket lugn dag .

    Skönt att helgen gått bra trots allt.
    Kram

    SvaraRadera