tisdag 21 maj 2013

Konstig dag

oj oj vilken konstig dag i tingsrätten :) men nu är den slut i alla fall. Igår var det okoncentrerad kväll på jobbet. I morgon är det en ledig dag som ska spenderas UTE så jag förhoppningsvis får lite energi till helgens arbete.

När man sen får höra att de hittat kroppsdelar och att det kan vara den försvunna tjejen så blir man mörkrädd. Det är så vidrigt att nått sånt får hända och när det händer så nära in på så blir ondskan så påtaglig. Jag kan inte undvika att tänka på att en mycket sjuk människa var i Boden  just den dagen hon försvann. Han har antagligen ingenting att göra med detta men tanken har föresvävat mig. Kan inte heller låta bli att tänka på de anhöriga. Tänk om det hade varit någon av mina barn!! Jag ryser!!!


Nu ska jag ägna kvällen åt att inte göra så mycket alls. Äta middag, ta det lugnt, se på tv och kanske ta en skön promenad och rensa skallen lite. I morgon ska jag träna och trädgårdsarbeta och bara njuta av mitt liv :)

På torsdag åker M bort ett par dagar och lilla prinsen kommer hit och ska vara med mormor :) Myyys!!!

Nu ska jag försöka få till lite lax till middag :)

Ha en skön kväll!!

Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. Ja usch, det är verkligen obehagligt! F har pratat om och tänkt på det sen han kom hem,..kunde inte ens kolla på film utan att det fanns där i huvudet.

    SvaraRadera