måndag 6 maj 2013

planering igen och igen :)

Nu har vi varit i Piteå och hälsat på både mamma och syrran. Det var på tiden för det var evigheter sen jag träffade mamma <3

Vi hann med en sväng till Björns grav också. :)
Nästa gång vi åker till Piteå så ska vi vara en hel dag el ett dygn tycker jag :)

Har suttit och kollat på vilka hotell vi ska bo på i Malmö resp Stockholm. Ville kolla om det fanns gym på hotellen och det fanns det så då kan jag fixa träningen även på semestern :D

Så nu planerar jag hur jag ska lägga upp träningen så att jag ska hinna träna innan vi ska ut på dagarna. Ser ut som att det är morgonträning som gäller :)

Åh vad kul det är att planera, mat, träning, resor, boende o.s.v Jag ÄLSKAR att planera :D


Ibis Styles Stockholm Järva blir det i Sthlm och i Malmö blir det  Mercure Hotel Malmö.

Så nu får det bli sommar och semester :)

Ska göra klart altanen i helgen och så börja göra klart i mitt växthus :)

Kram Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar