torsdag 2 maj 2013

Vilken dag!!!

Dagen blev inte alls som planerat!! Kan säga att jag tränat mycket mycket mindre än vad planen var.
Jag och C började med projektet montera utemöblerna och det tog precis hela dagen och det blev väldigt mycket svordomar, fräs och brutna naglar. Tur att de blev snygga i alla fall!!

Det blev ingen låååååg promenad med Madicken och ingen sväng till gymmet. Men det blev en stund på crosstrainern i källaren iallafall :) och äckliga stora snöflingor kom det också :( :( :( ÅÅÅÅÅ VAD JAG VILL HA SOL OCH VÄRME NU!!!!!!!!!

Inte alls nöjd med träningen men sjukt nöjd med möblerna. Tänkte lägga upp en bild på dem men kameran har slut batteri :( Det får bli en bild från nätet på samma möbler.
Men mina möbler har svarta dynor :)

Det blev i allafall ganska precis 18000 steg igår på stegräknaren så det kanske var ok med lite slöhet idag (men  jag tycker inte det).
I morgon så ska vi på winternet på föreläsning och tänkte träna efter det innan jobbet. Vi ska säkert väga oss också så jag hoppas att jag gått ner lite till. Har ju inte så många veckor på mig till första delmålet den 18/6 då ska det vara minst -11 kg. Hoppas att jag klarar det. Tänker jobba hårt för det!

Sen så jobbar jag hela helgen och jag har nästan lite jobb panik. Det är så sjukt många timmar att jobba på en helg så.......... blääää!!!
Jag har bara EN jobb helg efter denna innan semestern och det känns bra!!!!

Kram Susanne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar