tisdag 7 maj 2013

Vilodag !?

Jag tog en vilodag i dag. Jag har inte tränat, inte promenerat, inte cyklat långt bara till svärmor och tillbaka och det är typ 1600m tor :)
Jag har varit hos Emma och gjort nya naglar igen :)Sen så har vi varit till Luleå och köpten födelsedagspresent åt Emma i förskott och det är en mangel!!!!

Så ring nu inte och stör henne i morgon för hon ska mangla hela dagen :)

Har hunnit handla hem lite nyttig mat så jag kan fortsätta att äta rätt.

Vet inte riktigt vad vi ska äta i morgon men jag vet att det måste bli nått nyttigt ha ha :D

Känner mig lat då jag inte tränat el motionerat överhuvudtaget idag:)

Visst behöver man få ha 1dag i veckan då man inte gör någonting alls!?

Nu ska jag söka uppsängen för lite sömn. Ska upp tidigt och cykla i motvind till jobbet i morgon.
Sen så blir det ett pass på gymmet innan  jag cyklar hem :)

Kram Susanne <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar