söndag 12 maj 2013

SOOOL!

Åh vad jag gillar att det är sol nu. Ska fortsätta med att fixa och dona här hemma. Tvätten och tvättstugan först men kanske hinner jag med att fixa på altanen också. Börja med den i alla fall.

Bästa A och P var här i går på middag och hade med sig Ozzy. Det gick hur bra som helst. Madicken kunde inte ha brytt sig mindre. Hon kollade på honom och såg ut att säga " gör vad du vill men ge f-n i min rumpa" Morrade lite när han blev för närgången, så det slutade han med fort :)


I hundarnas värld så är det alltid tiken som bestämmer så jag var inte det minsta orolig över att det inte skulle gå bra. Det kanske är så i människornas värld också egentligen :)

Ska försöka ta mig ut på en promenad el så blir det fönsterputsning ;) Tur att jag är långledig nästa helg så att man kan få lite mera gjort :) Skulle visst vara bra väder också. Helgen efter det så jobbar jag sista helgen före semestern. Jiiiiippiiii! Ska bli så skönt med semester.

Jag funderar lite här nu på vänskap....
Trodde inte att man kunde hitta vänner i vuxen ålder som man kommer så nära att man kan berätta allt för dem. Jag har gjort det.....A är den personen hon är bara bäst helt enkelt :)


Hoppas hoppas att vi kan bada tunna nästa helg!! Det gör ju inte alls någonting att ungarna är här.

Vi skulle kunna börja planera midsommar också lite smått :)

Ja ja om jag nu ska få nått gjort kanske jag ska gå från datorn :)

Kram Susanne

1 kommentar:

  1. Men ååå så gullig och rar du är =) Är så glad att jag träffat dig med för du är min bästaste S ;)

    Kommer bli jättetrevligt nästa helg och hoppas , hoppas verkligen vi kan bada =) Annars kan vi ju bara umgås, äta och ha mysigt.. Kanske grilla lite? Var och en tar med sitt att grilla..

    Det kommer att bli sååå mysigt när du är klar med altanen så då kommer vi alla att flytta in ;)

    ha en skön dag i solen . Kram <3

    SvaraRadera