torsdag 9 maj 2013

En grå torsdag........

Vaknade på dåligt humör!!! Inte roligt när det blir så och man inte vet varför.Det gick över tillslut iaf:)
Vaknade vid 8. Gick ut sen och tänkte vara med och kratta lite men det mesta var redan gjort av en morgonpigg äktahälft som redan krattat massor.

Tänkte cykla till gymmet och träna kondition på löpbandet och sen cykla till jobbet.Men det blev att åka bil till badhuset och simma 1000m och sen bubbla lite :) Vi käkade på Blå Ängeln efteråt. Inte Pizza utan en kycklingsallad.:)

Hade naturligtvis glömt telefonen hemma så jag har känt mig naken hela eftermiddan och kvällen :)

Känner mig nästan onyttig då jag inte cyklade till jobbet i dag. Men imorgon ska jag cykla även om det regnar :)

Jag skojade med min kollega i kväll och sa att jag får väl klä mig efter väder " baddräkt,stövlar och vantar" Hon trodde inte att jag skulle ta mig långt innan jag skulle bli omhändertagen och inspärrad :) Tror inte jag heller faktiskt :)

Nu är det läge för att dejta kudden om jag ska orka cykla till jobbet i regnet imorgon!!Jag lovar att jag ska vara ordentligt klädd och INTE i baddräkt! :)


Kram Susanne <3

1 kommentar:

  1. ha ha ha.. skulle vilja se dig efter vägen på cykel iklädd badräkt, vantar och stövlar *s*.. Tror nog också du blir omhändertagen ;)

    Sov så gott vännen. Kram

    SvaraRadera